Tuesday 10 August 2010

Stop Its


Oklah seperti yang lain sedia maklum..aku memang dah tak mau kawan dengan Manusia itu..dia tu sangat2lah menyakitkan ati..

Baru2 ini dia citer plak kat org lain pasal aku..wat the..kan..aku malas nak layan sebenarnya..but inikan cerita pasal aku..so dengar ajer la..

Tuk pengetahuan org tu ..aku tak pernah ambik tahu ker aper ker pasal dia..even nak tengok muka dia pun aku tak hingin ..kenapa dia nak sibuk2 hal aku plak..

Hmmm aku rasa org sakit jiwa macam tu tak payah lah aku layan...Agaknyer dia jealous kot aku ni tak kawan dan tak mau rapat dengan dia..Boring..

Setiap cerita dia memang bosan bagi aku ..yerlah sapa nak kawan dengan org yang macam tu..tak bley tengok org lain senang..sapa caya cakap dia memang bodoh la kan..

Sekarang aku happy dengan kawan2 aku ..dengan dunia aku ..mungkin juga dia rasa tergugat kot tak der sapa nak kawan ngan dia..hahah

aku gelakkan ajek...shuhhhhh p main jauh2...

No comments: