Wednesday, 11 August 2010

1 Ramadhan

Hari Nie satu Ramadhan..terpaksa ambik mc..yerlah dah doc kata aku kena gastrik so tak bley la aku nak bertahan tuk mengadap pc kat office tu..dah dua ari aku tak dapat buat kerja..then kerja terpaksa terbengkalai begituew sahaja..

Alhamdulillah..tuk pose 1 ramadhan ini aku mampu bertahan tuk meneruskan hari ini..Lega waktu buka tadi..solat kat tempat baru nie..rasa jangal plak..heheh..tapi tak per la...dapat gak solat terawih kat surau ..

Bila bulan pose2 begini segalanyer kena kawal..yerlah kan ..tak lama lagi dah nak balik kg..esok datang kerja ingat nak isi form cuti..biar cepat2 dapat..heheh so bley la plan tuk beli tiket dan balik kg dengan segera..

Tak sabar rasanyer nak bersama kaum keluarga ..saudara mara..harap2 tahun ini Rasa di Kg Akan bertambah meriah ..hehehe

Aper per pun..

Selamat Berpose kowang..tak plan lagi nak beli ke tak nak baju raya..InsyaAllah satu sahaja buat diri ku....hehehe

1 comment:

Hamzah Ian said...

wei..hehe.. terbang jugak ko eyh..