Sunday 22 August 2010

Org Tak SUka


Saya tahu saya terlalu kuat bekerja ..hinggakan terkadang bila dah duduk dekat meja tuk buat kerja tak tahu mana satu yang patut saya mulakan dulu..saya mengeluh..tapi saya silap..kalau saya mengeluh itu bermakna saya putus asa..

Baru tadi kawan2 saya bagi semangat tuk saya teruskan perjuangan di atas muka bumi ini..saya tahu ada segelintir manusia memang tidak senang duduk dengan kebolehan yang saya miliki..ada juga berangapan yang saya ini menyusahkan hidup mereka..

Tapi bagi saya ..im not perfect ..setiap apa yang saya ada saya belajar atas tangan saya sendiri..saya gunakan masa saya sebaik2nyer..saya tidak pernah mengaku kalah sebab saya tahu kekuatan saya tuk belajar adalah atas tangan saya sendiri..

Saya hargai masa saya..saya bina semangat baru..saya berterima kasih kepada semua kawan2 saya yang saya sayangi..saya tak tahu macam mana nak balas lagi..saya sangat terhutang budi..walaupun kadangkala memakan diri juga..tapi saya katakan ini kehidupan..saya kena lalui juga..walaupun ada yang tidak suka.

Hidup ini penuh andaian..drama...jadi kena bersedia.. :)

No comments: