Sunday, 22 August 2010

Inilah Kehidupan


Rasanyer dah lama louie tak keluar jumpa kawan-kawan louie..louie masih ingat lagi..ada sahaja kenalan baru tiap kali turun ke kedai makan..kita kumpul ramai2 ..cakap dan terus cakap..tak kurang juga ada yang mengelar louie dengan nama-nama yang macam2..seronok memang seronok waktu tu..tapi sekarang semua dah berbeza masing2 ada haluan dan impian masing2..

Macam louie katakan..louie lebih selesa bersendiri tika ini..kekadang louie banyak termenung dengan aper yang terjadi..nak salahkan org lain pun tak bley jugak..sebab louie sendiri pilih jalan hidup sebegini..

Rasanyer nak sahaja ambik cuti panjang dan berehat sahaja tenangkan pikiran..gi ke pulau-pulau ker..gi mana2 yang louie rasakan selesa...itu lebih baik dari melalui kesibukan kota ini..semalam satu hari suntuk louie tido jerk kat bilik..louie msg my bos bagi tau yang louie kena magrine..adoii kepala sangat pening ..nasib baik bos memahami..sekarang dah ok bley la teruskan..

Sekarang louie dah tak macam dulu..louie banyak termenung dan diam..louie lebih suka macam tu kot sekarang nie..kalau jumpa kawan2 ..louie lebih rela buat lawak bagi diaorg ketawa..hahaha dah lama tak buat macam tu kat diaorg..rindu nak jumpa korang..nanti lah lepas segala-gala satle..louie akan turun padang jumpa korang ok..

Semalam semangat louie datang lagi..perjalanan yang sukar ini harus diteruskan..plan nak balik kg jumpa ibu tersayang..kemudian bertolak ke kota singa..tapi louie dah janji ngan bos nak siapkan kerja secepat yang mungkin pastu pergi bercuti..rasanyer itu lebih baik kot..

Oklah nanti kalau ada gambar terbaru louie..louie bagi korang tengok ok..

P/s : Kehidupan ini sangat sukar..aper aper pun..lebih baik lalui dan diam...hehhee

1 comment:

Anonymous said...

beb...aku pn byk berpk n termenung...
hmmm...ape yg kite crk dlm idup kite ni...ade sesuatu yg kosong n hilang...
puzzle yg last tu hilang...