Sunday 29 August 2010

Malasnyer


Malasnyer ari nie..Tadi dah bangun Tengahari..then tido balik sedar2 da kul berapa..naper malas sangat ari nie..janji tadi nak gi kedai majalah baca majalah..tup tup da petang ..dah sampai waktu berbuka dah pun..

Hari ni tunggu Dia approve fb..tapi kelibat dia tak kelihatan..mana dia menghilang..ke bulan2 pose ni ..Fb Memang tidak disentuh..ataupun dia memang jarang masuk fb..penat cari no phone dia..adoii..actually dah lama kenal dia..cuma terlost contact ..dia pun tak berusaha tuk cari aku balik..ataupun dia cuba cari tapi tidak jumpa..hmmm entah ler..

Bila malam begini bangun rasa nak online..alamatnyer sampai ke pagi ler aku online nie..nak mengharapkan besok..memang da plan..almaklumlah esok kan cuti..nak ke jalanTar then terus ke tempat2 yang aku rasa bley aku pergi..

Aku cari Rumah yang sesuai tuk aku duduk..Tempat ni best tapi dok tingkat tinggi2 nie aku jadi takut plak..mungkin akan pindah lagi..tapi tengah kumpul duit la nie..

Raya nak dekat..rasa malas plak bertambah2 ..tak ley jadi nie..kena adakan banyak aktiviti..sekarang aku dah benci tuk tido..aku dah banyak buang masa..kena bangun segera..

Esok nak jogging...X bley malas2..

1 comment:

LURZAN TAZA LIMAJ said...

yeah, jangan malas2 ;-D