Tuesday, 31 August 2010

Alone...Tak per..


Hari ni Merdeka..tak banyak cerita nak diceritakan..Harap2 dapatlah tengok kibaran bendera pada Esok hari..

Semangat tuk malam ni ..tuk melalui kehidupan secara sendiri..Kenapa aku sendiri ?..mungkin ada lebih baik..dari aku melayan manusia yang hipokrit + Plastik kat bumi nie..kekadang aku sendiri Lemas+Rimas dengan dunia sebegini..tak pernah ada kejujuran...

Aku tak menghabiskan masa panjang kat sini..jap lagi ..berjalan la aku ke kedai mamak..mencari tempat yang strategik ..melepak kat situ sambil layan perasaan+Layan lagu+layan aper yang patut...

Sejak No phone kawan-kawan aku hilang..aku da jarang hubungi diaorg..ada juga antaranyer aku dah terlupa ..aku tukar phone..jadi susah ler aku nak detect no phone yang lama..aku juga bukan seorg yang pengingat ..kecuali aku ingat setiap org yang buat kat aku..itu memang aku tak akan lupa muka-muka mereka..Biasalah Org yang ikhlas selalu sahaja ditindas..keputusannyer biarlah Tuhan yang balas segala dosa mereka..

Air kat kedai mamak ni sangat ler sedap..aku pun tak faham ..kenapa kedai2 melayu sekarang tak sehebat kedai-kedai mamak..hidup segan mati tak mahu..dimana silapnyer aku pun tak tahu..sedangkan Bumi Kita Sudah Merdeka..Nasib Rakyat Sama sahaja..Aku mengharap satu perubahan akan berlaku..Aku melihat mereka..lalu aku memikirkan diri aku juga..

Semoga Aku akan ada perubahan juga satu hari nanti...

No comments: