Tuesday 24 August 2010

Kemalasan..


Selalu jerk balik lambat..datang kerja jangan cakap ler..ari ni dah terlajak gara2 online kat cc nie..adoii..esok janji tak mau buat lagi ok..

Hari ini buka pose kat luar lagi..rasanyer aku makan terlalu banyak lately..tak mau gemuk tapi nak berisi..tapi kalau tak makan banyak macam mana nak berisi tul tak..

Masa kat office aku ingat kat rumah,masa kat rumah aku ingat kat office..last2 aku buat kerja lite2 ajerk..

Actually kepala dah melayang nak gi shopping..kenapa dengan aku lately ..aku rasa malas sangat2..bulan yang mulia ini sepatutnye aku tak bley macam nie..tak kan nak tunggu 10 hari last puasa baru nak berubah..aku kena berubah dari sekarang...

Aku mengambil keputusan tuk kurangkan tido..kurangkan benda2 tak baik nie..aku berdoa tuk kesejahteraan semua..insan2 yang telah lama ku tak jumpa,insan yang ku rinduie..yang telah tiada pula ingin ku sedekahkan Al-fatihah sebanyak2nyer..

Raya tahun ini tanpa Notty..aku sendiri lagi..aku sememangnyer telah bersedia..takutnyer aku jatuh cinta..pengertian cinta amat sukar..kehidupan yang sangat tegang..aku harus kuat hadapi semua ini...

Yang nyata Aku bukan Budak-budak lagi...

No comments: