Friday, 27 August 2010

I want you to b the one for me..


Averyday..aku akan image seseorg yang aku boleh jadikan semangat tuk buat aper sahaja..kalau aku rajin tu bermakna ada seseorg yang telah menambat hati aku ..dan kerana itu juga aku bersemangat tuk melakukan tugas2 aku..

Tapi kini ..Semangat itu seolah2 ilang..kekadang tu..bila aku cerita kat kawan2 ..macam tak der citer yang lebih menarik tuk diceritakan..yerlah sasaran tak derkan..

Biasanyer kawan2 aku ni memang paham perangai aku..kalau aku senyum sowang2 tu ada lah dalam pikiran aku yang nakal ini aku mengimpikan seseorg...

Aku mau semangat itu datang balik..tapi kenapa lately aku asyik tersalah pilih..kenapa tiap kali aku mensasarkan misi aku ini..org itu dah dimiliki ..hinggakan aku rasa cam malas plak nak buat begitu..

Bila fikir2 balik..tul la tak salah suka kat owang..dan kerana itu kita bersemangat ..cukuplah meminati bukan memiliki..terkadang funny gak bila kita suka tengok owang..kita rasa teruja dan bersemangat sangat-sangat...

Hari ini kita ubah balik..apa salahnyer kita jadikan diri kita tuk disasarkan oleh org lain..so u must to be smart avery day..supaya org lain boleh lihat kita dan mendambakan diri kita

tiap kali org lihat kita sure dia kata " aku mendambakan kamu"..uhuhuuuu bahgianyer..

www.louiedmal.blogspot.com

1 comment:

Yuzwan said...

Thats true, as a humankind not everything that we want can easily to get, we just can felt and look. So sad. But as a muslim, why not be patient and pray a lot. Tak semua yang kita mahukan dapat, dan tidak tidak semua yang kita mahukan tidak dapat.