Wednesday, 7 July 2010

Solusi


Rasa tak beberapa hari ini..terus menuju ke klcc tuk jalan2 kat sana..sangat meriah ..Sale berlambak2 tapi terpaksa simpan sahaja niat..sekarang ni tak bley nak boros sangat..kena guna dan pakai aper yang ada sebab impian pindah rumah belum lagi tercapai..

Jalan punyer jalan teringat kedai buku kat atas sekali..aduh kenapalah tak der kaedah yang lebih cepat tuk sampai..org dah penuh..semak punye semak ..ada satu majalah yang louie memang berkenan sangat..tak der la mengikuti sangat..tapi rasanyer kalau dibaca bab2 ilmu agama memang memberi makna yang besar dalam diri..

Louie Beli buku ini bukan tuk tujuan menunjuk2 ..terkadang bila louie baca..isi kandungannyer memang memberi makna dalam diri..dan insaf lah jugak baca ..yerlah tentang agamakan..dah la kat atas dunia ni banyak wat dosa..tak sedar2 lagi cam ner nak cari jalan nak tuk menambahkan ilmu agama yang memang dipegang..

Louie rasa majalah ni sesuai tuk org yang lupa diri,menyombong kat atas dunia dan takabbur kat dunia ini dan merasa bangga dengan harta kekayaan yang ada .sebab sekarang nie memang ramai sangat yang macam tu..Istifar sekejap bila tengok org2 yang macam nie..jauhkanlah pada diir kita nie..

Lepas jerk beli, louie terus balik office..adoi terasa badan sangat lapar..beli makanan kat cafe then terus makan..nasib baik sempat..

No comments: