Wednesday 7 July 2010

Padamkan saja..


Owh...pasti semua nak tau ..hahahha tak der cerita panas sebenarnya dalam hidup louie nie..biasalah yang nyata tak semua manusia sempurna..dan dalam pada itu dalam kehidupan ini memang banyak insan2 yang tidak mengerti,tersalah erti,tersalah langkah dan sebagainya..

Bagi louie hidup louie sekarang senang..tak payah nak susah2kan org lain..sebab akibat pada itu ..kita akan merana..lebih baik kita bina semangat baru dan laluie hidup ini dengan penuh cermat..

Tadi louie pergi banyak tempat..sangat seronok sebenarnya nak buat aper yang kita nak buat..tak risau aper..kawan2 ramai ajak jumpa dan lepak tapi biasalah mana ada masa semua tu..terkadang louie lebih rela pasang earphone dengan dan jalan..tak kacau org ..rasanyer itu lebih baik.

Memang kebelakangan ini louie berhadapan dengan insan2 yang louie sendiri rasakan menyakitkan hati dan perasaan ..tapi Kita hanya manusia biasa..walaupun ada yang cuba menyakitkan hati..Biarlah Tuhan membalasnya..sebab kalau kita balas..kita yang dapat dosa..bersabarlahkan.

Cepat betul masa berlalu sedar tak sedar dah masuk bulan 7..persiapan tuk Bulan ini entah aper aper entah..adakah cinta bisa bertandang..Rasa cam takut pula..HEHHE tapi louie kena plan tuk tahun ini..Kenyataannyer..saya sanggup hadapi cabaran..kalau org lain boleh..kenapa tidak diri kita...Tul tak ?

No comments: