Tuesday 20 July 2010

MTV wORLd Stage Vs Kapal


Kebingungan aku melanda..tau tak bila Mtv world stage akan berlaku..kebetulan plak tarikh tersebut aku ada Away Day kat kemaman terengganu..aduhhh aku sudah pening..tiket tuk tengok Mtv dah pun dapat..plak tu tuk ke kapal juga telah pun confirm..aduh cam ner nie..salah satu kena tolak tepi..

Dilema..
Kepala aku sekarang ni tengah pusing2 cam gasing..aku nak sangat gi tengok Ketty Perry live depan mata ..dalam masa yang sama aku kena habiskan masa dengan bebudak office sah sah la aku ni comitee tuk program tersebut..uwaaaa..tak bley ker tunda hari lain tuk pergi..

Cam ner ni aku dalam dilema..aku nak gi tengok Mtv..Nanti aper plak diaorg cakap kalau tak gi Kapal..uwaaa..bantuien gue deh...

Aper per pun kawan2 ..kita tunggu dan lihat la yerk..semoga aku berjaya..tuk memilih..huhuu

50 % Kapal
50 % Mtv World stage..

Aduhhhh..........

No comments: