Sunday, 18 July 2010

Lebih Bahgia..

Today Saturday..tak der masa nak bangun awal..Ada aku kesah sapa nak marah..tak der sapa nak marah okey..kerana kehidupan aku cukup bahagia ..Hari ini bila celik jerk mata terus ingat nak gi makan..Sekitar kawasan rumah belum lagi puas tuk dijelajahi..malah jiran2 sekeliling juga aku rasa macam pelik..yerlah semua sibuk dengan hal masing2..itulah kehidupan di KL kalau korang nak tau..

Huhuuu ..aku rasa lebih bahgia begini..memang ler ada juga org2 gile yang cuba cari pasal dan suka sibuk hal org lain dalam mereka memuaskan hati mereka..aku pun dah tak kesah..ko buat ler aper aper pun..ati aku sedikitpun tak akan terguris..sebab bagi aku org2 yang suka menjatuhkan org lain..in the end dia akan merasa lebih dasyat lagi..mungkin faktor usia kot ..sebab tu aku malas nak melawan..

Urmmm ..Tak sangka masa cepat betul berlalu..Puasa tak lama lagi..kat kawasan rumah aku ni mesti meriah sebab banyak kedai2 makan kat sini..dan mungkin juga aku akan penuhkan masa aku dengan segala amal kebaikan yang bisa aku kumpul tuk berkalan di Akhirat Kelak..yerlah banyak buat dosa bila pula nak kumpul Amal ibadatkan..sekarang ni bukan tak buat heheheh sedang berusaha mungumpul lah nie...

Sekarang ni pun tengah berusaha kumpul duit..banyak benda hendak dipikirkan..tak mau lah idup terus menyusahkan diri sendiri..apatah lagi meminta2 aduh..takut sangat2 ok..takut pisang berbuah dua kali ..nayerr jerk..

Kepada kawan2 ku yang sudi membaca..tq so much sebb tanpa korang sapalah aku nie..kalau korang ada kelapangan tuk melepak sudi2 lah ajak aku yang lonely nie..misi mencari kekasih hati belum lagi terlaksana..biarlah aku bercinta dengan kerjaya dulu ..nanti bila segalanyer selesai..mungkin raya nanti bolehlah korang lihat aku berjalan berdua2..dan mungkin juga akan singgah ke rumah korang...

Oklah kawan2 ..nanti kita jumpa lagi..Apa-apapun yang kita lakukan ..kena kuat semangat..kerana kejayaan itu berada di tangan kita sendiri..Semoga Berjaya..

No comments: