Thursday 15 July 2010

Gantikan Saja

Oh lately saya selalu jerk datang kerja lambat..dapat penyakit aper tu..tak bley tido malam tu..laa lupe la bahase omputeh tu..kira penyakit tu ler aku alami sekarang..katanyer nak lelapkan mata tepat kul 10 la ni berjaga hingga ke pagi..sedar2 da lambat gi kerja..begitulah ceritanyer

Lately mood Bos agak baik jadi tak der masalah besar berlaku..Alhamdulillah mood Bos ok..kira Mood aku juga ok..tak mau spoilkan segala keadaan yang berlaku..kiranyer ok ok aje..

Today rasa happy ..Bila Tasha tak der aku ingatkan aku dah tak der geng kat office ..memula rasa sunyi..tapi rupanyer ramai yang sudi bersama aku..heheh nak tengok aku happy and dapatlah buat kerja dengan jayanyer..chaiyyokkk...

Banyak benda mengembirakan berlaku kebelakangan ini..Penganti Tasha pun ok gak..Nama dia Amy kepala gile2 cam aku gak..so tak kisah ler..janji ada gengkan bley lepak2 sama2 ..kongsi2 citer..

Hmmm..Aku ingatkan aku hampir terjatuh tapi ada gak org yang nak bangunkan semangat aku..semakin hari semakin bertenaga..kerja pun dapat wat dengan jayanyer...

Kegembiraan ini aku nak kongsi dengan kawan2 aku..terutama bebudak office dan tak lupa juga kengkawan kat Umobile ( Company Lama aku ) geng2 aku kat sana yang sentiasa bagi semangat dan sokongan yang tak berbelah bagi terhadap aku..aku sangat gembira sangat..thanks guyz..

Kini aku bertambah yakin dan apa yang berlaku biasanyer ada hikmahnyer..semoga hari2 mendatang akan lebih baik dari hari ini ..yeahhh

No comments: