Tuesday 13 July 2010

Maafkan Saya..


Oh hari ini adalah ari bahgia buat saya, Bos saya bagi saya cuti..dengan pada itu saya telah mengunakan masa saya dengan tido secukup dan sepuas2nyer ..terasa sangat lega kepala ini..semalam baru jerk tido hotel Corus..yerlah dah company bagi tido so tak yah ler risau semua kelengkapan siap tersedia depan mata..kan best kalau ari2 ada org kemaskan tempat tido..tak payah nak risau pakai semua baru2 hehehe..tapi itu hanya angan2 sahaja..

Today saya dah buat seorg insan terluka..huhuu terasa jahatnyer saya..actually saya nak mintak maaf kat sini..saya tak cakappun nak couple kat dia..saya cuma merasakan dia sedikit sesuai buat saya..tapi dah tak der jodoh..dia bukan yang saya idamkan sebenarnya..

Hmmm adat manusia..bila tak dapat apa yang diinginkan macam2 dia tuduh saya..dia kata saya macam2..saya sabar dan saya rasa tak perlulah diperbesarkan lagi perkara ini..saya pun sedia terima kritikan itu..sebelum ni pun bukan tak pernah jumpa pun org macam tu..memang pernah saya lalui perkara ini..

ini adalah sebuah kehidupan yang memang tak bley nak tolak tepi..kekadang kita percaya cinta itu datang..dan kemudian kita terpaksa relakan ianya pergi..hmmm pasal cinta ni sampai esok pun saya tak bley nak kata habis..

So pada hari ini..saya telah mulakan hidup baru dengan mengorat org baru..hmmm nampaknyer saya tak pernah putus asa..

Kepada sesiapa yang sudi membaca..jangan jadi cam saya hahha..tapi nasihat saya..tidak salah kalau kita buat keputusan supaya org itu tidak terus terluka..kita pun ada hak ..tul tak ?

Apa2 pun..blog terbaru saya itu belum lagi saya berani nak keluarkan..nantikan yerk..hehehe

No comments: