Thursday 24 June 2010

Mungkinkah Tukar Kerja


Ooo..risik2 mengatakan saya akan tukar kerja..hahaha mulut sapakah itu..tertanya2 mana bos aku dapat cerita yang macam nie..hahah siap aku kena perli lagi..hahah lantak ler org nak kata aper..tup tup kalau bukan rezeki aku kat sini..memang aku akan tukar kerja..hahaha D bumi Allah s.w.t ini penuh pintu rezeki cuma kita sahaja menyambut perkara tersebut..Nak ke tak nak..

So far kerja louie masih bley di selesaikan..cuma tak suka lah org2 yang suka sibuk hal louie..biarlah louie buat tak payah nak ambik tau pun..louie nak tukar kerja ker aper ker..buat aper la sibuk2 nak keruhkan lagi keadaan..

Oh tuk makluman louie memang ada terima tawaran dari salah seorg kawan supaya join dia ke awan yang biru..wow terbang2 ni memang louie suka..tapi louie belum cukup bersedialah..entah ler..bukan takut cuma banyak persiapan nak kena buat..lagipun ..kena fikir masak2 hahaha..

Rutin harian louie senang sahaja sekarang..duduk kat tempat senyap2 buat kerja sendiri..tak kose nak ambik tau hal org..buat aper kan..nanti kerja tak siap..dah kena marah ngan bos..

aper aper pun louie windu kawan2 lama louie..tak sabar nak jumpa diaorg..tengah buat plan nak satlekan mana yang tak tersatle nie..sapa mau tolong cepat2 la tolong siapkan ..hehehe

No comments: