Thursday 17 June 2010

Insan Creative tidak akan Bosan


Semalam i call you ..you tak answer..mteruja dengar lagu nie..suaranyer sangat jelas dan menjadi idaman louie..yer dia sangat creative..masakan louie jadikan salah satu lagu dia menjadi tema lagu louie...awwsome bukan..

sorrylah kalau kalian tertunggu-tunggu mana louie ni menghilang..kenapa tak update2 blog lagi nie..sorry guys louie sangat buzy keadaan sangat2 teruk sekarang nie..bukan aper..sebenarnya louie tengah menyiapkan banyak perkara yang tidak tersiap dan tertangguh ..

Semalam louie lalu kedai majalah..banyak sangat yang tertinggal..bila lihat yang nie..nak yang itu..bila tengok yang ini..masa plak tak cukup..hmmm kenalah kejar masa ..kalau tak habislah..

Today datang kerja lambat..biasalah kan..tapi louie jaranglah datang lambat..louie kalau lambat pun bagi tau kat bos..dan mempunyai alasan tersendiri kenapa louie lambat..hahaha..

Louie tahu hidup kat dunia ini banyak dugaan dan cabaran..kekadang louie pun tak tau apa yang louie inginkan..ada benda2 yang tidak dapat diluahkan..lebih baik diam dan pendam..kekadang tu memang akan mengecewakan org lain..dan disalah erti..hmmm louie pun tak tau nak cakap macam mana..tapi keputusan ada ditangan louie sendiri..louie tahu aper yang louie buat dan louie sendiri akan creat hidup louie sendiri..

New blog..
Oh sedar tak sedar louie dah ada satu blog baru..hmmm sorry guyz louie masih sayangkan blog ini dan ianya akan menjadi kekal di sini..bila segala-galanya selesai ..mungkin louie akan kembangkannyer lagi..blog ini bukan macam facebook..louie tidak tahu sapa baca ..dan louie tidak tahu siapa tak suka..louie main type ajer..janji louie puas hati dan louie suka..dunia ke dua louie.. hahaha

New House
Oh tuk pengetahuan kalian..louie baru sahaja pindah rumah..keputusan last minit ni telah mengejutkan banyak pihak..ummmm tak mau panjang2kan cerita..zassss..yang penting louie dah bagi tau louie dah pindah..hehehhe...

New Friends..
Kat sini louie tak kenal sapa2 ..dulu duduk pandan indah ..louie kenal juga org ..tapi kat sini housematepun louie tak kenal..louie sendiri pandai-pandai bawak diri..ini kali pertama louie duduk dengan stranger..susah juga nak comunicate..tapi itulah hidup ..kalau kita tak cuba tak tau..kan...

Ohohoo..nanti lah louie cerita lagi ..tau tak sekarang dah pukul berapa nak hampir 3 pagi..dah tak geti2 nak balik lagi ker..urmm nanti louie bagi korang link terbaru tuk blog terbaru..ianya masih baru dan banyak lagi perlu di perbaiki..anyway thanx guy sebab sudi singgah..see you guyz again ya..

No comments: