Tuesday 15 June 2010

korang akan menyesal...

susah aku nak terangkan sebab aku memang tak pandai nak terangkan..
tapi atas dasar benci dan jahatnyer dia aku sanggup coretkan kata2 kat dalam nie
biarlah org nak kata aku ni jahat ..tapi sikap serta perangai dia lagi kejam dari aku
dia dah jatuhkan maruah aku depan kawan2 dia..aku tak kisah dan aku sanggup mengalah

tapi satu hari nanti kau akan tahu dia sapa sebenarnya
pengkhianat persahabatan tersebut akan terima balasan yang setimpal atas aper yang dia buat kat aku....

aku memang sengaja pindah sebab aku tak sanggup tanggung segala pembohongan dia..aku dah tak sanggup tanggung dosa yang end the end aku jugak yang kena..dia sangat2 penipu dan keji

Bohong..
kalau dia kata dia duduk rumah tu sebb aku semata-mata..sebenarnya dia nak aku duduk rumah tu sebab dia nak aku cover line dia..dengan sugar dad dia..dia boleh mempergunakan aku semata2 kepetingan diri dia..

Bohong
kalau dia kata dia hutang 6k nak jalankan business padahal aku tak makan satu sen pun duit dia..dan semua duit tu dia joli entah mana2..aku tak tau menahu sampailah dia ungkit semua benda ini..

Bohong
kalau dia kata dia ada anak dan sayangkan anak dia..dia duduk rumah tu pun sekali dua jerk dia bawak anak dia..pada sapa2 yang percaya cakap dia..dan kecian sebab dia ada anak ..kenapa dia sanggup bunuh anak kembar yang dia kandung..gugurkan kerana hubungan sulit itu..

Bohong
kalau dia kata..aku yang bersalah ..padahal aku dah cakap awal2 lagi..aku memang tak happy duduk dengan dia..dia sangat berpura-pura..dia sangat jahat..

Dia sangat jahat dan mengkhianati persahabatan aku dengan bagi tau semua org supaya semua org bersimpati dengan nasib hidup dia..sedangkan dia seorg yang penipu..

Dia mainkan lelaki dan memperhambakan lelaki demi kepentingan diri dia sendiri..siapa yang lebih keji...

Sekarang aku terpaksa tanggung sengsara ..satu hari nanti kau akan terima balasannyer juga..

No comments: