Monday 28 June 2010

Inai D Tangan


Oh..dah 2 hari saya cuti..esok masuk hari yang ke-3..tidak pernah saya mengambil cuti tanpa sebab..lewat kebelakangan ini saya sering diserang sakit kepala..tido lebih susah ..tak cukup tido lagi susah..semua plan saya tuk 2 bulan ini hancur berkecai..tapi tak perlah..terkadang saya kena terima suratan ini..bukankah sakit itu penghapus dosa..

Saya keluar dari daerah ini..saya pergi ke satu daerah..disitu saya jumpa dengan kawan saya..dia banyak bercerita tentang hidupnya yang dirundung malang..oh nampaknya perkara yang sama seperti yang saya alami..walaupun cukup berbeza tapi sekurang2nyer saya dapat luangkan masa dengannyer..hidup seorg ini memberi banyak makna..hmmm entahlah..

Kehidupan saya kebelakangan ini memang kosong belaka..tak tau mana silapnyer..nak buat itu tak bley ..nak buat ini tak bley..bukan ada halangan..tapi mungkin juga saya berada dalam keadaan stress tika ini..dapat cuti pun sama macam kerja..ada juga org menghubungi tanya pasal kerja..binggung dibuatnyer..dimana kebebasan yang sepatutnya..pening2 ..terkadang saya rasakan mau matikan hanset..tido sepanjang masa..tapi tiada kesudahan..

Oh sambung cerita..sy tidak lama bersama dengan dia..sedangkan saya rasa macam baru sahaja sampai..saya dah kena balik ke kl..ada urusan..tak sempat saya kongsi gambar bersama teman2 tersayang..ummm..tapi saya mahu kembali ke sini lagi..temani dia..dia keseorgan..saya pergi ke sini tuk menerima ketenangan..apa salahnyer cerita duka dikongsi bersama..saya tertekan di kota besar ini..saya harap ditempat lain saya masih bisa bernafas..

Saya masih ada 2 peluang tuk berehat..kemudian kekusutan kembali..entah lah sampai bila nak end saya pun tak tahu..

ada kisah menarik saya ingin kongsi bersama..tapi tidak boleh type di sinii..saya kesiankan seseorg..tapi bagaimana dengan diri saya..hmm...entahlah..

Saya memang suka perhubungan ..tapi saya tidak suka ianya seperti meletak inai di tangan..kemudian ianya pudar dan hilang..hmmmm...

No comments: