Wednesday 17 March 2010

Penting Ker ?

Tadi saya Lintas jalan..ada org kenyit mata..urmm..walaupun saya tak pakai cermin mata..tapi saya tetap nampak..Orang itu memang saya tak kenal..hmmm...Gatal...

Tadi teman kawan kat kedai kasut..dia nak beli kasut Vincci..ooo..cian dia sampai tak tahu nak pilih yang mana..sebab tak cukup masa..dia main pilih aje..kalau tak penat tadi ..Saya pasti halang dia..

Baru tadi saya ngan kawan2 saya makan steam boat kat tepi2 jalan..plak tu kat bus stand plak tu..bunyi enjin bas sangat kuat..eeeee kenapalah pemandu bas tu main Hon hon..sakit telinga saya..

Tadi kerja saya banyak ..tapi saya tak tau mana satu saya nak siapkan dulu..agak2nyer ada tak org nak tolong buatkan..hmmm ...saya hanya berharap..tapi kalau mintak tolong ..mana ada org nak tolong..blurrr...

Warna putih baju kerja saya tadi..hmmm penat saya Gosok kul 6 Pagi..urmm..agak berseri2 ari ini..nak tau kenapa..sebab saya sedikitpun tidak ngantuk..saya rasa freshh...macam buah Apple..nak makan apple lah..

Oh saya asyik Tenung jam di dinding..saya tak sedar saya banyak lagi kerja nak saya selesaikan..tak sempat borak dengan kawan2..kalau mereka kata saya sombong..dalam hati saya..mmm mereka ni ada jerk jam tapi tak pernah nak tengok..Kesian jam mahal2...

No comments: