Wednesday 17 March 2010

Budak-Budak

Saya suka makan ais-krim..kalau makan aiskrim banyak2 mesti badan saya Mengigil..uuuu sangat sejuk..tapi tak per la..saya sangat suka..

Tadi saya rasa saya mau main buaian..tapi mana nak cari buai sekarang..kat taman semua rosak..urm...bila tengok bebudak sekarang ..main buaian semua nak kena tolak..tapi dulu saya ayunkan nyer sendiri..saya rasa saya lebih berdikari..

Saya teringat zaman saya buat layang-layang..dulu pakai kertas surat khabar sahaja..tapi sekarang semua kena beli..nak buat malas..kalau saya jual layang-layang mesti laku..sebab saya yakin ..layang2 saya hebat..

Orang kata saya nampak muda..eueewww..saya tak mau nampak tua..saya tak mau org kata saya tua..sebab saya nak kelihatan muda..jadi budak2 lagi best..tak payah sibuk2 hal dunia..bermain sampai petang..mandi,makan dan juga makan aiskrim..

Kalau dulu saya selalu main Hujan..tapi sekarang kenapa saya takut dengan hujan..urm...Bukan ke Ujan itu air..hmmmm... Jom main Ujan...

1 comment:

AkU said...

isk..isk..down to memory lane entry nih..ingat zaman 'jahiliah' dlu..huhuh..T_T