Wednesday 17 March 2010

2 Become 1


Hari ini saya mimpi kawan lama saya..tak pernah2 saya mimpi kwn saya nie..
sihat ke dia..ingatkah dia pada saya..urmm saya mimpi dia jadi letcure
oh dulu dia memang letcure pun.. tapi kenapa saya mimpi jadi student dia..gurb..

Semalam yg berlalu sy tak mau ingat ..sebab saya naik train macam siput..
tak lama lagi dari tukar2 train menjadi satu train..
bukan kah itu satu perkembangan yang terbaru dalam hidup saya..
geeee..saya bakal tersenyum..

Oh ..sy tak pernah nak ingat jumlah org2 yang saya kawan..
yang mengecewakanpun banyak juga..jadi apa makna kawan dalam diri saya
sedangkan saya juga pernah kecewakan org..urmmm bukankah itu sama sahaja timbangannyer..

Dalam satu hari banyak perkara yang sana nak lakukan..tapi kalau tak der sumber macam mana
saya nak meneruskan hidup..jadi saya fikir jalan terbaik adalah bekerja dari mengharapkan org lain..urmm..saya sangat hebat...:p

Dulu saya selalu Cakap "TERIMA KASIH" Sekarang saya tak perlu ucapkan 2 perkataan itu..
kerana apa yang ada sekarang ..adalah 1..iaitu.."SYUKUR".

No comments: