Wednesday 17 March 2010

Lilin..


Uuuu lamanyer saya bukak mata..saya rasa mata saya dah terkebil2..tapi bila kat atas katil saya jarang mau tido..ummm apa yang perlu saya buat..

Kalau saya tutup lampu..nanti gelap plak bilik saya..kan best kalau ada org temankan..boleh borak2 sampai pagi...

Setiap kali saya mau mulakan tido..saya mesti teringatkan seseorg..tapi tak derlah saya rasa saya mau sangat2..saya cuma mau ingat sahaja..tak bley ker ?

Ramai org kata..kena cuci kaki sebelum tido..Ohhh itu syarat ker..atau petua..hmmm Confius..sebb saya tetap akan mimpi jua..

Kalau saya diberi peluang saya nak pasang lilin dalam bilik..tak payah pakai lampu..bila lilin tu habis..saya dah memang tido..jadi kalau bilik gelap..saya pun dah lelap..mmm adil dan jimat bukan..

Umm..Kenapa org kalau sambut hari jadi ..Kena tiup lilin..Penting sangat ker..Tapi kenapa lilin..hmmmm...

No comments: