Thursday 7 January 2010

Saya Mau Rumah Baru

(Gambar Hiasan)

Tahun Baru Telahpun Tiba..sedar tak sedar dah berTahun duduk di rumah yang sama..urmm pemandangan tingkat empat ini amat memuaskan..jauh dari org lalu lalang ..cuma apartment yang louie duduki sekarang tepi jalan raya..kalau org bising2 kat bawah bole dengar ..kalau kereta lalu lalang pun bole dengar tupun kalau org itu telah renovet dia nyer enjin..tapi aper per pun louie sangat bersyukur dgn aper yang louie ada.

Bayangkan Dah 5 Tahun Louie tinggal di rumah bujang ini..banyak kenangan suka+duka+hilai tawa dan segala macam cerita yang ada kat rumah ini ..kalau dijadikan buku sure tak muat punye..housemate bersilih ganti dan kenangan pun makin bertambah..

Tahun Baru dan Azam baru adalah tuk pindah ke rumah yang baru..Apartment yang baru sangat2 louie idamkan ..louie nak rasa suasana yang lain ..louie sendiri terasa berat tuk tinggalkan kawasan ini kerana terlalu banyak kenangan yang indah..tapi apa salahnyer kalau merasa sesuatu kelainan yang lebih baik dan selesa..

Kalau bole dan kalau dapat nanti kalau pindah louie nak bawak semua housemate louie pindah sekali..tupun kalau mereka nak ikut..kalau tak nak ..terpaksalah louie bawa housemate yang lain..penat sebenarnya tukar2 train nie..tapi tu la plan louie memang louie nak pindah dari sini..louie tak mau tengok muka2 yang louie tak suka..louie nak biarkan mereka hilang dari pandangan dan louie tenang melihat dunia..

Hmmm terlalu banyak kenangan disini ..tapi apa bole buat..satu masa nanti louie akan tinggalkan tempat ini..hai hai tu new place..yeah...

No comments: