Saturday 28 November 2009

PenatNyer Cat Rumah


Hari nie pagi Raya Aidil Adha..Selamat Hari Raya semua kengkwn ku..agak bangun lewat ari nie..Sembahyang ke mana..raya ke mana..tau tau jerk la KL nie..aku sendiri tak dapat rasakan kehadirannyer..windunyer aku kampung halaman..tak kira bulan 12 ni nak balik kg jugak..

Jerry Msg lepas pada itu..hmmm nasib baik ada geng..kitaorg gi breakfast pastu terus gi Tesco Ampang tuk cari2 barang2 mengecat rumah..nasib baik kedai hardware bukak kalau tak matiler..tak jadilah nak mengecat umah ku ituew..

Last2 beli barang siap semua..mulakan operasi mengecat...aduh agak penat gak nak tampal2 mana yang perlu nie..housemate plak tak der ..balik kg semuanyer..so sowang2 jerk la mengecat..datang si Jerry bagi idea yang ckup bernas ..nasib baik aku tak buang jerk cermin yang dah ditampal itue..
hasilnyer sangat2ler menarik..huhuu..cantik plak cermin aku dibuat begitue..

Bila ada geng nie macam2 kita org citer..nasib baik ada geng kalau tak mesti boring..*tq Jerry Coz temankan aku..tapi upahnyer bukan main lagi dia mintak..* sesuatu diluar jangkaan aku..mana aku nak cari la hai..susah ooo...

Per per dalam kepenatan ini hasilnyer sangat berbaloi..tak kisahler..walaupun penat umah aku dah cantik di Hari Raya...

Anyway SELAMAT HARI RAYA SEMUA..

No comments: