Sunday 29 November 2009

New Moon


Tak tau naper kali ni aku rasa cam sedikit hampa ngan twilight mana tak nyer jalan citer dia agak ngantuk sikit ..tu bagi aku lah bagi org lain aku tak tau..mungkin dia banyak cakap sangat dari action kot..aku suka bergaduh2 ..kalau takat kejar2 tak dapat tu rasa cam per jerk..hmm mungkin jugak dia nak panjangkan citer bagi penonton tertanya2 ..mati ker vampire tu ..idup ke org tu..jadi vampire ke org tu..rata2 citer pasal serigala jadian ..badan jerk meletop2 ..entah cam mana datangnyer reramai lelaki separuh bogel tu pun aku tak faham sangat..hmmm dok kat dalam utan jerk la kerja nyer yerk....

Hmmm kali ni aku rasa cam nak tengok session 1 BALIK..coz aku rasa session 1 lagi berbaloi kot tat why la aku rasa sedikit hampa ngan session 2...

Per per pun kepada kengkawan yang rasa nak tengok citer ni ..yang sukakan percintaan vampire dan juga serigala jadian yang nak rebutkan seorg gadis pergi lah menonton yerk..bagi aku citer ni agak boring sedikit..memek muka heroin dia agak kureng sedikit..cam tak pandai sangat berlakon..tak sedih pun aku tengok muka dia..tu jerk la kan ..anyway..saya sangat ngantuk tengok citer nie..

No comments: