Saturday, 28 November 2009

Rambut Ku Pulak


Kali nie mmg marah gilalah.. Bulan lepas disalahnyer potong Kening, Bulan nie plak tersalah potong rambut plak..ingat salon2 besaw nie kalau potong rambut akan nampak lebih gempak dan menarik..la nie..hantu tul ..dia salahnyer potong rambut aku..

Salon ni mmg aku sama sekali tidak pernah pergi..tapi under my company lama eh la dapat diskaun ..tapi aku tak der la nak mengunakan id kad aku coz aku pun dah berhenti...namanyer sangat2 ler gah..kengkawan aku pun tau kedai salon tu..pekerja dia pun campur ..ada melayu,cina and india..kira ramai gak ler org dok gunting kat situ..

Pekerja kat situ ada kata nak guna pengunting profesional ke atau biasa2 ..aku cakap kat dia aku nak yang profesional..so dia bagi la aku sorang amoi nie ..(*Amoi ker ? )..so aku pun ok jerk lah ..dah namapun pro kan so tak banyak ler songgeh aku..(*Aku Mmg tak banyak songgeh pun)..pastu dia cuci rambut aku dengan tangan dia yang kasar tu ..adoiii ..tak per aku sabaw lagi..dia start lah dok cakap2 pasai product2 yang ditawarkan..haiyooo..tutup mata and telinga aku mendengarnyer..sememangnyer satu aper pun aku tak faham aper dia cakap..mengeluh aku..

Aku diam lagi..sampai lah dia cakap nak gunting cam ner..aku pun bagi tau kat dia..yang aku nak gunting cam nie..and cam nie..so dia pun dah tengok gambar yang aku nak tue...then..dia pun gunting..aku pun malas nak layan dia membebel aku lelapkan ler mata aku then..dia gunting rasa sakit ok..nasib baik tak tercabut kulit kepala aku..cam ner dia guna gunting tu pun aku tak tau ..ting tong tul ler..eeee * sabar lagi aku nie..

Then ..hasilnyer amat2 ler buat aku marah..aku memang tak mau..aku cakap nipis kan tepi..PASTU semua dia nipiskan..eee geram nyer aku..dia adjust lagi dan lagi..gerrrrr..memang marah gile aku ..tapi aku buat muka jerk ..takder lah aku nak makikan dia kat situ..aduiii..

Hinggalah aku bayar kat counter aku tanya cashier (Are U sURE dIA tU PROFESIONAL..?) Akak tu kata Yes..dia pro..dalam ati aku ..Tuhan jerk la yang tau..

Muka maSam jerk sepanjang nak balik..si kawan aku ni dok tersengeh2 tengok aku tahan marah..eee geram aku kat pengunting tu..teramatlah sangat..

Pas nie jangan harap aku nak singgah lagi kedai tu...eeee...akit ati..

No comments: