Friday, 30 October 2009

Good Bye Notty ku..


Buat pertama kali Louie hidup tanpa Notty..Louie dah lama dengan dia ..rasa cam berat sangat nak Louie bagi tau kat semua org..dia dah buat Louie memang sakit ati sangat2..dia bukan sekali sakitkan ati Louie..tapi kali ini memang Louie dah berserah dah..hari tu bila dia marah kat louie dia delete louie dari friendslist dia..puas louie pujuk ..sbb louie tak mau kehilangan dia..dialah sumber inspirasi * ting tong dibuatnyer.. tapi kali ni dia betul2 buat louie hilang sabar..entah tiba2 dia delete louie lagi..nak tunggu aku pujuk...KALI INI LAMBAT LA...

Biar jerk la dia..dia ingat dia bagus sangat..sekali bolehlah louie bersabar..sekarang no way ok..louie tak pernah buat salah aper2 kat dia..malah tiap kali louie pujuk dan makin sayang kat dia..dia makin berangan dan juga mengambil kesempatan nak bagi aku tunduk ngan idup dia..

Kali ni biarlah dia fikir ..dah tak der sapa nak sayang kat dia lagi..louie tak kisah ler org nak kata louie aper dok citer2 kat blog sindiri * matilah..tapi ini lah cara louie lepaskan tekanan..

Louie tak sanggup melayan drama dia tu..nak kita jer pujuk ati kita nie..dok biaq jerk..la nie ko jalani idup sendiri..louie akui memang louie sayang sangat dia..tapi bila dia dah buat cam nie..rasa cam dah tawar sama sekali..per per pun louie tahu dia ramai kawan..dia boleh lupakan louie sekelip mata..louie doakan dia bahgia di sana..

Selamat Tinggal ...Notty ku..:P * Kali ni louie yakin dia tidak akan kembali...tapi kalau satu hari nanti dia kembali..maaf ...

No comments: