Sunday 4 October 2009

Gempa Yg Mengejutkan..

Semua dah kat bawah..

Louie memang ada terasa gegaran ..tapi waktu tu sedar tak sedar sebelum keluar gi lunch..dalam hati ( Eh ..kenapa ada goyang )..pastu louie diam ajerk..kemudian..duduk di tempat seperti biasa terasa macam bergoyang..gegaran memang terasa..lampu dah ke kiri dan ke kanan..bos louie pun Tanya kat semua ( ada rasa goyang tak )..

Kitaorg cecepat keluar..memang terasa sangat gegaran itu..ada gak kengkawan louie yang tertanya2 kenapa semua keluar ( ada juga yg anggap main2)..entah lah..bila time cam ni pun ada yang anggap cam memain..louie pun tak faham..

Louie bergegas turun ke bawah..bangunan sebelah menyebelah dah lama turun ke bawah..maksudnya memasing menyedari apa yang berlaku..tak sangka terjadi perkara sebegini..

Bila call2 kengkawan ..update fb..memang gegaran itu terasa di segenap tempat kat kl ni..kuatnyer gegaran berlaku..

Semua agak risau

Bila call2 balik rupanyer memang ada gempa bumi di Negara jiran..tak sangka..gegaran itu terasa sampai ke sini..( Insaf dalam diri )..

Ini adalah ujian yang berlaku..Syukur kita yang kat Msia ni selamat semuanyer..bila ingat2 balik..memang ngeri ..dalam keadaan begitu..ada juga insan yg sibuk mengambil brg2 berharga mereka..( geleng kepala ).

No comments: