Sunday, 18 October 2009

Bilik Utk D sewa..


Hari ini louie masuk tuk bagi tau kepada kengkawan yg nak cari bilik boleh la isi borang ngan saya yerk sebab sekarang ni saya memerlukan seorg housemate sebabnye ..housemate sy sorang lagi tu akan tinggal ngan makcik dia kat keramat...so saya kehilangan lagi housemate sorang..

Pada mulanya dia sangat2 berat hati nak tinggalkan kitaorg..almaklumlah walaupun dia baru dok umah ngan louie tapi dia amat serasi ngan kitaorg..lagipun tak banyak cakap dan tak cerewet...tapi aper la daya bole dibuat ..tak berpanjanganla duduk bersama..

la nie louie ada jugak la kengkawan yg mengofferkan diri tuk tinggal bersama..louie masih memikirkan nyer lagi..kalau korang ni sesuai dan memiliki kreteria2 yang dibenarkan bolelah tinggal bersama-sama ngan louie..

louie dah daftar kat caribilik.com..so senangla nak cari housemate baru..esok lusa dah terus dapat call dari mereka2 yang memerlukan..tak per..sesi pemilihan akan berlangsung..huhuuhuuu..louie tak der la memilih sangat yg penting serasi..

No comments: