Monday 13 July 2009

Louie itu Aku : Bab 1 " Gile Facebook"


Hai kengkwn yg aku syg ..sesungguhnyer gue teramat2 lah buzy sampaikan nak cerita perihal diri pun terbantut2..(kejar masa punye pasal) tapi tak mengapa..bagi memeriahkan lagi blog aku ini aku akan ceritakan kat korang cerita2 yg korang nak tau (Tak nak tau)pasal aku..huhuu..kira pasal aku lah..dah blog aku..mestilah citer pasal aku kan..

Hari ini start lah episod kita..pada sapa2 yg kenal kita memang diaorg dah tau kita ni memang giler bebenor Facebook..tak tau la nak cakap aper..hinggakan satu hari tak bukak facebook aku rasa cam nak giler..(mengilalah)macam2 aku tulis,luahan hati,luahan rasa..(segala yang rasa2lah)semua aku nak tulis kat situ..lelebih lagi kalau aku teringat kat notty segalanya di facebook..hehehe Notty (x habis2) ..sampai ada org kata aku ni jiwa kacau sangat..hahahah

Hari itu bila aku tulis sedih2 kat facebook sampai Reza marah aku ..aku memang rapat dengan reza hinggakan kalau ada masalah aku akan citer kat Reza (Tu yang kena marah ngan dia)..dia tau kalau aku down ke aper ker..mesti dia akan bagi msg bagi aku happy ..(Putar lagu sikit bang reza)..dah lama tak lepak ngan dia Harap dia sihat la yeark..

Aku plak suka tulis note..baca note owang kat situ..jawap2 kuiz kat dlm tu..tengok2 pic org..lagipun bebudak office aku ramai kat Fb..so kitaorg biasa kekomen sesama kita lah..memang best..maklumlah activiti ke club jarang sekali..inikan pula nak melepak..Bila dapat bukak facebook Rindu juga jadi terubat..walaupun ada yg mengatakan ..Facebook menganggu prestasi kerja..bagi aku ..kalau ada Facebooklah buat aku berkobar2 buat kerja..(walaupun kat office aku dah diblok facebooknyer..)tetap gigih menaip guna internet unlimited kat phone aku ini..ade jerk aku nak type...

Aper2 pun ..salam sayang kepada semua penguna facebook yang aku sayang..terutama yang rajin sangat hantar komen,mengomen,mengkondem aku kat facebook tu..love you olls..kalau rajin lawat facebook sambil lawat blog aku ini..hehehe...(promo nampak) ok..nanti kita citer lagi ok..take care semua...muahhahahhaa...:p

No comments: