Monday 13 July 2009

In The Club "Terpaksa tapi Rela"


Hari ini rasa memang berbelah,terbelah bahagi sgt sama ade nak ke tak nak nie gi club...almaklumlah dunia (Keghairahan) Tuk ke club ini adalah sama sekali tidak diminta2..maksudnyer nak pergi boleh ..tak pergi pun tak per..huhuuu

So jam dah nak dekat 12 malam ..bersiap sedia tuk tito..tup tup kawan aku (Danieal) call and zupss terus aku rasa bersimpati dengan idup dia..yg sangat2 teruja tuk ke club..kecian gak kat dia..so pergi la..dengan si amer sekali..zupss bertiga ( sesuatu diaorg nie) scandal ker..gurb..jangan la fikir bebukan..

So misi diteruskan..Sebenarnya bagi tau Notty..hari ni memang aku tak ke club..walaupun dapat msg dari dia (Gi club tu jangan Notty sangat)Ngeh3x...tak pergi konon..terus melangkah laju jerk bila dah sampai club..

Bila dah kat club..aku tengok ramai nyer orang tak seperti hari2 biasa..aku malas sebenarnya nak nari2 nie..ikutkan hati nak jerk aku dok melepak kat tepi bar tu jerk..tapi cian plak kat daniel nie..so aku pun join lah dia ngan amer sekali..lagu oklah ..lagipun kitaorg sampai pun dah nak dekat 1.45am..lite2 jerk layan lagu..nari skit2 jerk..ramai gak aku jumpa hari ni..semua kengkwan lama..soalan dia sama jerk..(No komen)Kenapalah diri aku masih nak dikaitkan dengan budak tu..Its Over ok..tak mau la citer ..kita datang ni nak enjoy bukan nak sesedih ok..

Kat seingat aku..aku jumpa Reno,khairul,hafiz,adi,ahmad (ting tong dah dia),sout,ted,shah, aduhhh ramai nyer yang laga2 pipi ngan aku ..sampai aku lupa sapa nama diaorg..hahah jahat kan aku..(bab2 ingat nama org memang faill sangat2..tapi thanks la guys kalau tak der korang sure aku tak tergelak2 hari ini..

Aper2 pun show hari ni biasa..tapi tetap enjoy..lagu kira ok ..kengkawan yang datang pun ok..kalau notty ada mesti best..nak sgt tengok dia nari2 hahaha..mesti aku tergelak2 kat tepi tu..urmm ( pap tepuk pipi sendiri..jangan nak mimpi )..Club hari ini sangat best..maklumlah dah lama tak turun..rasa nak turun lagi ..tapi tak tau la bila aku nak turun..mungkin akan datang lagi ..kita jumpa yerk.

No comments: