Wednesday 15 July 2009

Belum Tukar KERJA Lagi..


Sorry sorry guys..kalau nak diikutkan memang aku dah tukar kerja dah sekarang ni ..akibat dari pada masalah2 yang tak dapat dielakkan so ..jawatan tu terpaksa di "hold" dulu oleh syarikat berkenaan..biasalah nak mintak sign..Gm lah..itulah, ini lah ..so kenalah bebanyak bersabar..akupun tak kisah ..kalau dapat memang rezeki aku ,dan berbaloi2 lah jawapnyer ..tapi jika belum lagi dapat..aku stilllah mau berkhidmat kat company aku sekarang nie..maybe belum Justify Fullrezeki tuk tukar kerja...so sorrylah kepada kengkawan aku yang dah wish kat aku tu..sorry sesgt..yerk...

Hari ini pc aku ok sikit tak tingtong cam selalu ..sakit ati gak aku..biasalah Rem pun lum tambah lagi..nanti2lah aku tambah..nak download aper2 pun senang..pc buruk jerk you olls..janji dapat guna dari kena gi CC hari2 ..jenuh jugak nak keluar masuk rumah...sekarang ni kalau korang nak tau ..nak keluar rumah pun aku malas..hahha tak tau ler..sorrylah kalau ada yang ajak aku melepak ke aper ker...aku bukan tak mau join..cuma bagi tau la bebetul and kalau sesuai dan tepat pada masanyer InsyaAllah kita leh lepak sama..aku ok jerk..(Banyak da kecik ati ngan aku sebenarnya) sapa lah kita nie..sorry sesangat..

Lupa nak bagi tau..Tahniah kepada kawan aku sorang tu..dah dapat kerja kat Oil and gas lagi..mesti ok kan kerja kat situ..jangan la mengeluh ker aper ker..biasalah kerja mana2 pun bukannyer senang ..lelebih lagi politik dalam office ..aduh jenuh memikirkan nyer..tapi tak per lah hai..aku pun tak pernah nak ambik tau..yang penting sekarang nie..kat office semua senang ngan aku..kerja aku siap..geng2 gila2 aku ada..sure aku happy..(aku tak suka kacau hal org) tapi kalau ada yang dok sibuk2 hal aku..siaplah idup diaorg..tau la aku nak mengajarnyer..(X SUKA LAH)..

Sebelum aku akhiri ayat aku nie..5 PERKARA yang aku harapkan..Berlaku :

1. Deco Bersama Erik..Datang lah buat rumah aku nie.
2. Ada tak sapa2 nak belikan aku mesin basuh..penat la basuh pakai tangan..hahhaa
3. Tak sabar nak tau punca kematian Mj..
4. Britney spears ..beraksi plz..
5. Nak gi Bacelona..bila korang nak bawak aku nie..

Sekian, nanti kita cite lagi ok...

No comments: