Wednesday, 3 June 2009

Sha,Zana and Me

Dah lama rasanyer tak dengar berita dari mereka berdua nie..ni lah kawan lama aku yang selalu lepak sama2,ketawa sama2,sedih sama2,ngumpat sama2x hahaahah..Rasanyer dah nak dekat 1 Tahun Rasenyer tak jumpa diaorg nie..Alhamdulillah pertemuan kali ini menjadi ..aku sendiri wat keputusan nak jumpa sha waktu nie..lagipun tempat kerja dia dekat ngan lrt so sempatlah gi jap lawat dia..

Kebetulan masa nak lepak gi makan teringat plak kat si Zana sorang nie..so aku cakap kat sha apa kata ajak sekali zana kot2 lah kan dia nak ikut..barulah meriah skit..keputusannyer kitaorg lepak kat atas bukit..oklah tempat tu..time kita org lepak pun tak der la ramai org sangat so sempai kesudahler borak2.

Lama rasanyer tak kongsi cerita ngan diaorg dua nie..rasa rindu plak kenangan lelama..aku nak ucapkan terima kasih ler coz sudi dengar masalah dan juga sedikit pandangan aku yerk..tak per nanti kita gi tempat yang lagi best tuk lepak yerk kengkawan..

per per pun..Nanti Pasti Lepak Lagi ..dah tau umah aku kat mana kan..jangan lupa ambik aku dulu hahaha

No comments: