Saturday, 20 June 2009

Makan Tengahari : Misi Berjimat

Kali ini louie nak perkenalkan kepada korang.mungkin korang dah tau cam ner cara2 nak berjimat paling mujarat ..tapi bila sikap malas tu menebal dalam diri segalanya tidak akan menjadi..ok ini adalah tips terbaik kalau nak berjimat..bayangkan waktu lunch kamu..kamu yang masak..hah tak ker menguntung kan kamu juga..bagi yang tak tau masak tu..masak biasa2 ..asalkan dapat alas perut jerk..bukan susah sgt..sekarang ni pun kengkawan telah syorkan kat louie cam ner cara2 nak lebih jimat..nasib baik louie ada housemate yang rajin masak..so lebih kurang ler ..makan apa yang ada..kitaorg time lunchpun tak makan kat luar..kitaorg bawak makanan dari rumah..bila dah berkumpul kita org jamahlah masakan masing2..syok tue..dapat rasa macam2 masakan..happy sangat2..kalau nak rasa masakan dari luar tunggulah gaji satu atau dua hari tu nak berlanja kengkawan makan tu tak kisah ler..tapi kepada yang nak simpan duit tu..lebih baik berjimat sebelum terlambat..manalah tau kan duit yang dikumpul tu leh buat gi melancong..yeahhh mesti best..selamat berjimat.:P

No comments: