Saturday, 20 June 2009

Bangkok : Pasti Tidak Lupa

Masih terbayang2 lagi suasana di Tengah2 Bangkok..pengalaman pertama berada di sini membuatkah aku sangat2lah teruja dan sangat2 selesa berada kat sini..bayangkan la ..tempat dia hampir sama cam kl cuma biasalahkan negara org..disamping shopping2 kat sini banyak jugak tempat2 menarik yang boleh kita lewati..naik bot lah ..tangkap gambar lah..makan la semua nyer ada kat sini..memang rugi kalau tak pergi..

Hari ini Kitaorg bertiga telah pun mengunakan basikal ini jalan2 kat kawasan dimana terdapat banyak bangunan tarikan pelancong..mulanyer bertiga ..lepas jerk si firdaus sibuk ambik gambar aku ngan si syam meneruskan misi mengayuh basikal tuk keliling tempat..seronok gak kat sini..kayuh sampai berpeluh2..matahari panas terik..tapi suasana dia..memang best..

Korang nampak tak Cermin mata yang aku pakai ni..aku beli kat sana harganyer Rm5.00 hinggit jerk..suka sangat sebab nampak cantik..banyak barangan murah..kalau aku tau bawak beg kaut semua hahhaa..

Hari berikutnyer aku ngan syam sempat tengok wayang..best kat Paragon ni ..tempat dia cantik..pawagam dia besar..tapi yang kelakar nyer manalah kitaorg tau..frist2 masuk wayang kena berdiri sebb hormat kat raja..hehehe..negara org katakan..huhuu

Sempat jenjalan kat lorong2 ini..best gak..tengok Robinson kat sebelah jerk..misi seterusnya aku akan kesana lagi..tunggu..jika ada rezeki..nak shopping kaw kaw mesti best.
Pengalaman ini tak dapat aku lupakan sampai bila2..lagipun kat sana banyak benda2 menarik ..tu semua bergantung pada niat dalam diri kita..yang penting kena pandai jaga diri baru selamat segala-galanya..percutian seterusnya coming up..tapi tak tau bila..hehehe

No comments: