Thursday 4 June 2009

CeLaka Punye PeraGut..

Memang celaka betul peragut yang cuba ragut aku tadi..gigih ni sebab tahan marah punya pasal update blog nie..tak sangka aku hampir2 diragut tadi..tapi dengan kuasa Allah s.w.t..peragut tu tak berjaya nak rampas telephone aku..

Ok dipanjangkan cerita..waktu aku lalu dikawasan perumahan..aku pun cubalah dail numb si mel ni nak bagi tau aku ada numb staff plan..tup tup borak ngan mel zass jugak satu motor lalu cuma menyambar phone aku..habis tergolek golek tergolek golek phone aku..(Sempat aku Sound ) WOOOOOOIIII...tak guna punya peragut..nasib baik dia tak berjaya rampas telephone aku..kalau tak aku rasa aku kejar dia walaupun tak dapat..nasib baik gak aku takder per per..

Bayangkan perkara terjadi sekali imbas cam tu..terkejut ada ..terketar2 pun ada cakap ngan mel..dia terus marah aku ..suruh aku simpan phone aku ..celaka tul peragut tue..nasib baik phone aku tak der per per..separuh dari nyawa gak beb phone aku nie...

Bila jadi cam ni ..aku memang simpan niat kalau aku jumpa atau terlihat ..siap lah..aku tak teragak2 akan belasah org tu separuh mati..(Yes i Will )..Tak sangka sangat2 berani betul peragut tu..tanpa mengira ada org ke tak..aku doakan dia tergolek mati kat situ..itulah balasannyer..semoga Tuhan Bagi Balasan Setimpalnya terhadap peragut tue..Amin.

No comments: