Wednesday 27 May 2009

Tempat Baru

Hari ini bermulalah aku duduk tempat baru..seingat aku kata Carl Bulan june..tapi dah kena angkat barang la nie jugak..cuak jugak aku..tapi tak perlah..sesi training bermula..aku rasa dah nak dekat berapa kali dah aku tukar2 tempat..urmm kekadang malas gak nak angkat barang tapi demi kerja dan tugas serta tanggungjawab yang aku rasa aku boleh pikul ..aku akan cuba juga..bila kemas2 barang nie ..teringat aku pada tempat2 lama yang aku duduk..apakah kesudahan yang aku dapat pindah2 nie..hmm entahlah..harap kerja aku yang baru dan bakal berlaku ini akan membuahkan hasil yg lebih baik..dan juga dapat membuktikan bahawa aku selayaknya dapat duduk kat tempat aku sekarang ini..biarlah mata2 itu menjeling dengan penuh makna tapi dalam hati tetap pantang mengalah dengan semua itu..( Mereka apa tau )..

Hari ini banyak yg aku belajar dari partner aku Farah dan kat sarina..nampak rumit ..tapi aku cuba juga..mereka sangat baik bagi setiap info kat aku..walaupun ada ayat2 yang aku weng sikit tapi aku tetap katakan aku nak belajar..( aku memang malas nak belajar )hahhaaha..

Sambung cerita kat tempat baru td ..aku kemas segala harta karun yang aku simpan kat locker aku tu..aku tayangkan balik satu persatu biar penuh dgn hiasan work station aku..huhuu yeah2 aku dapat balik tempat baru ..aku happy dan juga rasa cam org baru sangat la nie..heheh walaupun semua muka aku dah kenal ..tapi perasaan masih takut tuk wat kerja ..takut tak leh bawak ( come on louie you can do it ) terserah..yang penting apa yang membuatkan aku happy adalah aku leh online fb kat situ..fuhhh lega ati aku dibuatnyer..kerja banyak macam mana sekali pun kalau tak leh online fb...maknanya aku kena cari kerja lain..hahah ( tak kira ) tapi nasib baik segala menjadi penyelamat..

Aku happy sekarang nie dapat tempat baru kengkawan pun best..segalanya kembali pulih..cuma satu..aku rindu Notty ..hahahaha

No comments: