Sunday 31 May 2009

Tergendala


Cuti 3 hari..waaa memang best..tapi bila dah naik kerja nanti mcm2 aku nak kena handle..nak tak nak kena buat jugak, nak wat camner dah tugaskan segalanya berserah..yang penting buatlah jugak kerja dengan baik..lewat cuti ini aku memang tak ke mana2 ..dah 3 hari aku biarkan diri aku terlantar kat rumah..aduhhh naperlah ngan aku ni..sakit tengkuk aku ni makin menjadi2 naperlah leh jadi cam ni..so aku habiskan masa kat umah jerk lah nampaknyer...

Bila dah sakit tengkuk ni segala kerja terpaksa aku hentikan ..nak gi umah owang kawin tak jadi,nak gi berkelah pun tak jadi ..alamatnya semua perkara aku tak dapat nak buat aduhhh mengeluh panjang aku dibuatnya sorry guys memang tak dapat nak join korang sebab aku tak sihat la nie..nanti kalau aku dah sihat kita wat plan balik ok.

Minggu depan selasa aku dah start masuk class ..class aper..class belajar lah aper lagi.berdebar2 gak sebab aku mula start class bahasa..hahhaha cam susah jerk..nasib baik lah ada kawan cam ken..tak der lah aku cam org bodoh dalam kelas nanti..

Menjelang birthday Notty ..actually aku tak harap sangat kalau dia datang..kalau dia datang gak Alhamdulillah..tak der lah nak beli hadiah mahal2 tuk dia..manalah mampu beli barang mahal2..barang yang aku beli tu pun ..sebagai tanda persahabatan dan ikhlas dari aku selama aku berkawan dengan dia...happy birthday notty.

Banyak plan aku bulan ini terpaksa aku tangguh ..nak tunggu bulan ke bulan..aduh macam2 aku fikirkan ..mana nak uruskan hal..semuanya aku lakukan sorang2..maklumlah dok kat kl ni..dok harapkan kengkawan pun tak leh gak..kena buat sendiri..so aku ambil keputusan lakukan sendiri.

Yang best hari tu waktu main bowling aku menang..hahhaa..best giler..ni minggu depan ada plak game kat office trasure hunt lah plak..oleh kerana aku komuniti so aku tak leh la main ..just adjust for the game..its gonna b fun i tell you..hahahha..

Last sekali ..sementara aku nak tunggu keadaan kembali ok..aku kena persiapkan diri menjelang bulan2 akan datang..huhuu..banyaknyer nak kena buat nie..nanti lah cerita ok.

No comments: