Friday 3 April 2009

Panggilan..


Aduh..susahnyer nak cakap perasaan aku..camner nie eak..mak aku asyik2 tanya aku bila nak ambil lesen kete..aku bukan tak mau ambik..maybe aku belum terfikir yang aku akan pakai kete..tapi memang kalau ikutkan janji aku pada mak aku , aku pasti juga akan ambik lesen nanti.

Aku banyak dapat msg dari kengkawan lama..diaorg kata aku sombong..aku bukan sombonglah tuk diri sendiri pun aku tak punya masa inikan pula masa tuk korang hahaha ..aku tul2 buzy giler lately sorry sesangat.

Hari ini hati aku hancur dengan kata2 Notty,kejamnyer dia,sanggup dia wat aku cam tu dia tak tau ker hari2 aku online coz nak tengok dia online,nak ada bersama ngan dia..tapi bila dia cakap macam tu betul2 buat aku terperanjat beruk..tapi tak per la kan..aku akan ingat segala kata2 dia yang memang menyakitkan hati aku tue..aku kena cool sekarang ni..terbawak2 kang susah plak aku nak selesaikan aku nyer blog ni kalau dok asyik menahan marah kat dia.

Hari ini aku tulis macam2 kat facebook..aku akan cubalah lupakan dia..itu memang dia nak pun dari dulu ..cuma aku jerk degil..entah lah naper aku ni degil sangat..aku rasa aku perlu bercuti cari ketenangan .aku tak mau la sesedih ..bukan aku sajerk yang risau..kengkawan aku semua risaukan aku..thanx guys..tapi dont worry aku ada macam2 cara nak hilangkan boring aku ni korang jangan lah risau ok..

Esok aku cuti so aku memang tak gi memana..ada org nak betulkan computer kat rumah,nanti tak payah susah2 aku nak ke siber cafe update blog..lagipun kalau kat cc ni masa memang terlalu singkat sangat..mana yang sempat aku bukak,mana tak maknanya aku akan sambung pada masa2 akan datang..

Apa yang aku ingat sekarang ni..KATA2 NOTTY tu memang benar2 mencabar dan menyakitkan ati aku..aku akan ingat sampai bila..sabor jerk la..

No comments: