Friday 3 April 2009

In The Bar


Tadi baru tengok wayang ngan mimie,kebetulan esok hari isnin aku tak kerja jadi aku dapat panggilan dari bebudak office aku ajak aku lepak kat bar tengok live band segala..so aku pun ons jerk you olls bukan buat aper pun kan kat umah so plan itu berjalan dengan lancar..

Aku lepak ngan mimie kat starbucks jap pastu terus pergi kat bar tersebut,mimie aku hantar sampai ke teksi and then pastu aku jumplah semua bebudak aku.

Sampai kat bar,aku memang boring gile coz lagu dia tak kena dan tempat dia memang begitu asing,maklumlah aku tak pernah pergi..tapi bila ada kengkawan yang gile2 so bolehlah aku enjoy puas2 kat dalam tu. Aku agak mengantuk tapi bila band dah start boleh tahan gak la lagu dia..ganazz gitu walaupun tak masuk sangat ngan jiwa R&B aku tapi aku puas hati coz tak der lah aku boring.

Lepas pada tu aku makan ngan diaorg kat kedai mamak kat tepi jalan imbi tu..tak sedap aku makan separuh jerk ..kawan aku beli kerang rebus tu yang aku makan..aku tak rasa happy sangat malam ni tak tau apa yang aku fikirkan ..entah aku pun tak tau..aper per pun ..thanx buat kengkawan aku coz sudi ajak aku lepak sama2 aku happy bila ada teman di sisi..hope aku tak membosankan korang...next time kita gi club plak ok.

No comments: