Sunday, 5 April 2009

Cut My Hair Again

Hari ni gaduh Ngan Notty perang besar punyer..aku tak tau la sapa sakitkan hati sapa tapi statement yang dia bagi bagi aku memang tak masuk dik akal..dia memang ego giler..bila dah jadi cam ni ..aku pulak yang disalahkannyer..aku sebelum ni memang tak pernah marah atau larang dia nak buat aper..tapi kalau aku nak buat itu ini ada jerk pantang larangnyer..last2 keputusannyer rambut aku jadi mangsa..ahh lantak lah dia suka ker tak suka..aku dah buat dah pun..aper per pun..aku memang sayang dia..tapi bila dah jadi cam nie..its..Over...

No comments: