Sunday 26 April 2009

Hari Yang Indah

Ketempat kerja awal..aduh memang tak der mood nak gi kerja..yerlah Sapalah kita kat office ni..tak confirm2 lagi..eee bencilah..Walau macam mana sekalipun kerja tetap kerja..ni bukan company org tua aku pun kan..

Nasib baik hari ni line clear kalau tak jangan haraplah aku nak mengupdate blog aku nie..ada jerk dealers2 datang..hari ni dua Org sahaja yang summit form..baguslah..tak yah la reramai mood sakit ati aku tu belum ilang lagi..huhuu

Berjalan2 kat pavilion time lunch..gaji plak tu esok ..tadi cocok duit kat bank betul2 tinggal rm11.50..takkan nak tinggalkan rm01.50 plak kan..tak per esok penuh balik ..so hari ini makan sahaja roti..huhuuu

Penat masuk ZARA tengok2 baju,AX tengok belt,boring lepas tu aku masuk plak Pull and bear..menarik aje..lepas pada tu esprit dan last sekali topmen..tengok2 baju..rasanyer windows hari ini lagi best dari hari yang lain ..happy plak dengar cerita mimie semalam bilamana dia citer ada sorang budak office dia tayang2 wallet prada kat kengkwan..hahaha kelakar sangat gaya mimie semalam..tak leh jd ni aku pun nak jugak..hahaha..

Masuk the times sempat aku habiskan baca majalah kesukaan aku..(ah dah keluar ) cerita banyak pasal hari ibu..(SELAMAT HARI IBU kepada ibu aku) tapi cover depannyer eeyarrkkk tak menarik langsung ..tak suka aku ..tapi cerita dalamnyer sangat menarik bilamana pengarang menceritakan tentang datin yang diperkosa bomoh..hahaha…kelakar plak aku baca (sapa suruh percaya pada bomoh kan dah beribu2 habis diri plak tergadai).

Seronok baca majalah2 free ni..selain dari tau gossip2 terkini,fashion ada gak lah maklumat yang aku dapat..tapi nak upgrade fashion..aku kena fikir gak ler kemampuan aku tahap yang macam mana..mengidamkan LV tapi duit tak kumpul2 lagi..ahhahah..

Ok kita cerita lain kali ..

No comments: