Monday 27 April 2009

Sedikit Tenang (Private Place)

Lepas sahaja aku makan kat Tmn Melati dengan Teman2 baru aku..aku terus balik ke rumah ..misi nak sambung lepak bersama-sama Warga Tulip tapi diaorg lum balik lagi..mesti best percutian diaorg..Bila nak jumpa group tulip ..group yang lain plak yang aku jumpa..kira tak kisahlah janji leh lepak sama..borak punya borak..ada sorang kawan ni ajak aku lepak kat umah dia bersama geng2 lain..urmmm tanpa pikir panjang aku pun kata Ok..Bila sampai rumah dia memang best giler ..coz umah dia peturn2 inggeris gituew penuh ketenangan dan juga kedamaian tak der bunyi bising macam kat tengah2 kota kl,walaupun umah dia kat dalam KL tapi very senyap sunyi coz tempat dia very private..happy aku kat umah dia..sibuk melayan kuching dan juga upload gambar yang baru diambil tadi..tengok sahajalah aku ni melayan kuching tanpa henti ..dah lama tak dapat peluk kuching comeii...disamping itu..aku rindukan Notty..mana kau menghilang notty ku...nak peluk kau macam kuching itu juga..aku rindu.


1.X nak lepas

2.Happy dapat peluk

3.Manjanyer dia..cam aku gak

4.Dia malulah

5.Ok2 cian kat dia..

Best kat sini Rumah dia menarik dan juga tenang...tak perlu pergi bercuti ..lepak rumah dia pun aku dah Happy ..lain kali nak lepak Lagi..best2 :P

No comments: