Sunday 26 April 2009

Comotnyer Aku Dulu2

Semalam Aku makan kat Rumah Mimie..kebetulan hari Sabtu so semuanyer cuti,aku habiskan masa satu hari ngan mimie,nak pergi ke pesta buku rasa macam malas coz belum gaji,nak gi tengok wayang..aduhh kan dah cakap ..belum Gaji!!..Nak gi swimming Sekrang baru pukul berapa..baru 4.30petang ..so panas2 terik cam ni nak mandi aduh..tak mau lah..

Last2 aku ngan mimie balik rumah masing2,kat rumah aku sorang..so aku plan tuk kemas apa yang patut hari ini..fikir2 nak masak tapi masalah singki dapur belum selesai lagi..so aku wat keputusan tuk relax sementara tunggu org datang betulkan..pakai duit gak tu..aduhh..next step..

Aku kemas rumah ajerk,aku kemas segala2nya hari ini dari atas sampailah ke bawah rumah..harap2 semuanya dapat diberezz kan dengan selamat..boring2 ni excersize cam ni ok gak..tok sah gi jogging kemas rumah jerk dah kira berpeluh dah..

Malam ni nak gi tengok Af..mimie kata dia nak masak ..aku sempat copy gambar aku ngan kengkawan pada Tahun 2006 dolu dolu...aduh bila aku tengok balik muka aku..hahah nak tergelakpun ada..comotnyer aku waktu dulu2..hahah sekarang tak ler..nampak lebih muda .ceh wahh..

Bila dah dapat semua gambar tu semua aku akan printoutkan semua gambo2 tu..so senangler nanti kalau korang datang Open house rumah aku nanti korang leh tengok semua gambo2 tu..yee hah..mesti korang pun tergelak..biasalah gambo lame2.

No comments: