Saturday, 11 April 2009

Good to b Lonely..



Lepas jerk sembuh dari sakit...rasa malas nak kuar rumah,nak turun bawah beli makananpun malas lately memang malas nak jumpa2 org tak tau la..mungkin sebab ada cuti dua hari dan mungkin juga nak lebihkan masa dok kat rumah,tengok tv,tengok pokok,tengok baju2 kotor (hai tak nak basuh ker)hmm nanti2lah yerk..rasa malas tu masih ada skit..tapi niat tu tetap ada.

Bangun pagi lewatnyer..dalam kul 11pagi..sorang kawan datang rumah hari ini,nak mintak tolong betulkan komputer lama ini..naper entah speaker dan Cam tak boleh nak berfungsi..try punya try ..masih tak berjaya..sedih. Tak dapat nak dengar lagu2 kegemaran kat Youtube.Sunyinyer..bila dah ada tenet nie..computer plak wat hal..kesabaran betul dibuatnyer.

Hari ini turun bawah kejap nak gi buang sampah..tak makan kat bawah..cuma masak2 sikit2 alas perut jerk kat rumah..turun bawah buang sampah pastu jumpalah dua tiga geng kat bawah..diaorg dok cakap kat aku mengadap komputer jerk kat Rumah,tak kisah ler kalau betul buat aper aku nak nafikan as long aku tak ke cc atau menyusahkan org lain,tul tak..!!..naperlah tak tanya aku ni sihat ker tak ker..hmmm it ok..tak yah bagi tau tak penting pun kot..naik atas balik ajak sorang lagi kawan tuk betulkan komputer..

Keputusan dia ..dia pun tak tau..sedih lagi sekali..tapi tak perlah as long internet ini masih on dan juga aku boleh menaip jalan cerita ini..walaupun tak dapat dengar lagu favorite aku ..aku tetap gigih tuk bercerita..rasanyer kalau ada segalanya lengkap hidup aku..

Dengan mengunakan Komputer aku yang bisu ini aku sempat lah explore gambar menarik dan juga tempat2 menarik ..manalah tau satu hari nanti boleh la pergi..tetiba aku rindu giler kat kampung halaman..bila la aku leh balik ek jumpa mak,jumpa adik beradik yang lain..hmmm aku kena buat plan betul2 nie...tak sabar rasanyer nak balik jb...

Aku bukak lagu kat Dvd player..semua lagu2 lama..best gak feeling2 kat bilik sowang2 nie..bila fikir balik yerk tak yerk dah nak masuk 4 hari aku tak msg notty..hmm dia pun tak msg aku..aku rasa dia pun dah lupakan aku..aku perlu kuat..dan tak perlu fikirkan dia..aku pun tak sihat nie..lebih baik aku fikir pasal aku dulu ..nanti dah ok aku kacau la dia balik..(degilkan aku nie)..aper per pun aku mesti betulkan pc aku nie..kalau tak sampai bila2 aku tak leh nak dengar lagu kat youtube nie..sikit hari lagi pasti berjaya...kena tunggu jerk .

Aku happy kengkawan kat facebook makin ramai..satu hari tak kurang aku dapat kawan baru ..kira tak der la sunyi..makin berlambaklah kawan2 kat ym aku nanti ..sampai terpaksa aku invisiblekan diri aku ..hahaha jahatkan aku..bila notty tak der..aku terus tak der mood nak online..fikirkan dia..atau lupakan dia sahaja..hmmm entah..jap lagi nak tido ngan bobo..tasmania aku yang comei itu..hari2 aku borak2 ngan boboo sekurang2 nyer dia boleh simpan rahsia..hahaha..borak ngn bobo : tak mau lah lepaskan dia pergi kalau masih ada hati..tapi aku lebih rela lonely dari dipermainkan begini...k lah nak tito jap lagi..Nite Notty :P

No comments: