Saturday 11 April 2009

Food Poisoning..

Dalam bulan nie dah dua kali aku MC..aduh pening kepala aku memikirkan pemakanan aku lewat jam ini..nak makan ini tak kena,nak makan tu tak kena..sampai kurus kering aku dibuatnyer,Ada sahaja bahan2 yang tidak boleh masuk perut aku ini..sampaikan aku tengok makananpun aku jadi takut.Hari tu start aku sakit aku beli spegetti kat 7E..tapi aku dah panaskan dah kat office ..pastu ianya berlarutan hingga ke hari ini..next day aku kena lagi teruk sampai tak leh bangun..kalau bangunpun tandaslah sasarannyer sampaikan aku sendiri hampir pengsan melawan..nasib baik ada ramai kawan2 bagi tips..barulah ok sikit..aku telan penadol and ubat2 lain bagi aku rest sikit..bila aku tito ok ..bangun jerk meragam lagi..arghhh macam ada binatang dalam perut aku ni sedang berjalan2 arrghh sakitnyer..Lepas dari baik ini aku akan terus berhati2 makan makanan tertentu sahaja..kata Ustaz aku dulu "Mencegah lebih baik dari merawat"Memang betul katanyer..now aku alami banyak kali..takutnyer nak makan sebarangan..arghhh serik2

No comments: