Sunday 12 April 2009

New Wallpaper

Hari ini adalah hari ahad,tup tup kena gi kerja hari ini..rasanyer aku lum cukup sihat tuk gi kerja tapi aku gagahkan jugak sebab Office ni bukan org tua aku yang punye..tetapkan nak feeling-feeling jalan lambat kaedahnya..nah dah terlambat 3 minit..tak kisahlah tu..bila hari ahad ni tau tau lah muka semua toya jerk...lelebih lagi aku yang dah cuti 3 hari terlantar kat rumah tak buat aper pun..cuma semalam aku ada gak pergi konsert Af ngan Mimie,abg Zul,Arm and terjumpa fendi and the geng kat sana..rasa sangat-sangatlah berbaloi pergi ke konsert ituew..meriah suara diaorg walaupun mata aku ni nampak dan tak nampak ..pakai spec sungguh menyiksakan aku.

Ok Citer balik pasal kat tempat kerja..hari ini tak ramai org kat office..bos aku datang kerja pun just pakai seluar pendek jerk..so tak kisah ler tue kan ..bos aku pun baik juga orgnyer jenis tak kisah aper..so aku pun merajinkan tangan aku tuk mencari dan mengupdate blog aku ..bagi tidak dicop dan dititlekan blog bersawang..so akupun cuba mengubah segala bentuk yang ada kat dalam blog aku..colour itu penting..and aku pun hampir pitam buat benda nie..coz ada jerk benda yang ilanglah nak kena match kan lah ..pening kepala dik non tapi dengan usaha gigih aku akhirnyer aku berjaya juga menyiapkan kerja aku ini tempat pada masanyer..lagipun hari ni satu dealer pun tak der..so happy sakan aku coz tanpa kerja tapi gaji jalan..nasib baik gak si carl ni bawak dianyer laptop so senang sikit aku update nak update kat rumah alamatnyer semputlah aku sampai tengah malam..coz pc tu memang lembab bebenor..tapi aku bersyukurlah kan ada gak tenet kat rumah.

Kalau boleh aku nak tambah lagi kat blog aku ni bebanyak info yang senang tuk aku sendiri cari ..cuma tak banyak masa diberi..banyak kerja lain yang aku kena satlekan..aduh mengeluh aku tau tak..oklah aper per pun kalau tak suka warna blog aku tu nanti lah aku tukar..penat nak mencari ler..hahhaa ok..happy feeling blogging ya guys..chow..

No comments: