Monday 30 March 2009

Potong Rambut

Hari ini rasa cam malas jerk nak kuar,tapi bila mimie ajak gi makan so aku pun tergerak hati nak potong rambut,rambut aku dah panjang dan amat2lah meringsakan,bila mimie ajak kuar aku terus teringat kedai gunting rambut yang aku nak pergi tapi mimie bagi idea nak gi Salon kat masjid jamek ( best ke you olss) tapi ikut jerk la nak cuba..

Sampai salon
Aku tengok tak ramai org..terpacak lah dua tiga org mamat cina yang very the tylo mylo menyambut kitaorg..aku tak nampak satu gurl pun kat kedai nie ( sesuatu nie ).Aku pun ambik keputusan nak gunting gak ..aku ni jenis malas nak berkira2 ni..cuma kalau dah potong rambut tu make sure dia potong betul2..kalau tak kim salam la aku nak datang lagi.

Rambut kena potong
Arghhh rasa cam menyesal plak potong maklumlah aku kan nak bela panjang,bila kena potong tu aku rasa cam tak selamat plak..maklumlah org ni macam iya2 jerk potong rambut aku..macam tak biasa jerk potong rambut aku..lepas tu kan..banyak tanya plak tu ..naik penat aku menjawab soalan2 dia tue.

Hasilnyer
Mimie siap dulu potong rambut..sepanjang dia potong rambut memang dia banyak sangat membebel yerlah dia memang tak puas hati giler..hahaha aku memang tau kalau dia tak puas hati dia akan membebel ..(dah biasa ),actually aku pun tengah tension gak nie coz rambut aku pun dia buat entah aper aper ..tapi oklah kira dah kena potong ..turut kan hati jerk lah jawapnyer.

Hasilnyer tak der lah meriah sangat you ols ..tapi aku ok jerk kot..aku ni bukan cerewet sangat..tapi aku buat jerk lah..nanti tumbuh lah rambut tu kan.

No comments: