Saturday 28 March 2009

Disalah Erti

Ku mengerti tidak semua manusia perfect di dunia ini
mana mungkin semuanya bisa mengerti
sesuatu terjadi pabila disalah erti

Melihat lembaran itu ternyata itu semua tidak benar
malah mengatakan aku hanya mau kau berada dalam hidup
hanya mengisi kekosongan dan juga kebosanan diri juga tidak benar
mana mungkin ini terjadi sedangkan pada hakikatnya aku mau kau hari2..

Kau mampu meluahkannya dan membenarkan org lain tahu
namun begitu hakikat sebenar tidak ada siapa tahu
aku sering mencari dirimu bahkan hingga kabur penglihatanku
menanti dan melihat dengan mata ini namun kesudahannya tiada jumpa..

Aku tidak berputus asa ..barangkali ini bukan jodoh kita
tapi aku yakin sedetik dihati mu,diruang fikiran mu ada menjelma insan bernama aku
aku tidak pernah memaksa kau berjumpa malah luahan hati ini hanya bisa meredakan kegelisahan,kebinggungan agar kau tidak mencari yang lain ..aku sabar..

Walaupun hati aku hampa dengan balasan yang aku terima namun aku berharap agar kau tidak tersalah erti akan ikatan yang ingin aku inginkan..kerana bagi aku hanya kau dihati tiada insan lain yang bisa menakluki..

Sejujurnya ku terima kau bukan seperti yang aku kenali bahkan kau sudah punya ramai teman dan juga kesenangan aku sedikit juga tidak pernah membataskan pergaulan malah apa yang aku mahu kau sentiasa ada..disisi

Aku ertikan setiap pertemuan amatlah berharga
hingga akhirnya kau hilang entah ke mana..itupun jua aku terima.

No comments: