Saturday 21 March 2009

Ku katakan Ini Rindu


Bila tepat Jam 12 malam aku bingkas bangun tuk melihat kembali sms di hanphone ku..aduhhh mengeluh lagi..bukan dia yang ku cari ..sms itu datang dari maxis..mmm..kenapa dia membiarkan aku begini terus menunggu dan memburu cinta ..adakah ini rindu..kerana hampir sebulan aku tidak ketemu sama dia..dia pula hanya bisa mengatakan tidak punya masa tuk berjumpa,aku mencari2 arah malam ni..mau ke kedai tidak bisa,mau ke club..lagi aku malas,apa yang harus aku lakukan..terbaring dan menanti sehingga kedengaran lonceng dibunyikan bagi meraih persiapan...aku tidak tahu apa lagi yang harus aku lakukan..

Terlelap sebentar tadi..perbuatan yang sama aku lakukan, melihat jam di dinding,melihat hanphone yang tiada bunyi,melihat gambar ku sendiri..dalam ingatan masih terbayang dirinya..kenapa aku terlalu degil dan keras hati tuk melupai dia..sedangkan aku tahu telah berjuta kali dia menyakiti aku dan maukan aku pergi dalam hidupnya..

Aku tak berdaya lagi tidak punya daya tuk menahan derita,malah malam2 begini aku sendiri tanpa ada teman bicara dan juga kehadiran dirinya benar2 aku perlukan...tapi dia..adakah dia juga merindui aku seperti mana aku rasakan sekarang ini..

Aku Mohon kepada yang Esa agar memberi aku kekuatan,ketenangan dan juga semangat sekiranya dia bukan milikku dan aku juga bisa meninggalkannya seperti mana dia lakukan kepada aku...ku katakan ini Rindu pabila jam 6pagi aku menghantar msg kepada nya agar dia tidak notty dan bisa mengingati diriku..aku terima sekiranya dia bukan milik ku..dan berikan aku masa agar tidak mengenangnya kembali...

No comments: